Selasa, 14 September 2010

Takziah Buat Keluarga Dato' Sosilawati

Salam,

Seminggu sebelum Syawal menjelang, dan seminggu sebelum Ramadahan berakhir, aku ikut sibuk nak dapatkan update cerita Kes Profil Tinggi, Dato' Sosilawati yang hilang semasa melaksanakan transaksi perniagaan di Banting Selangor, bersama beberapa orang rakan dan orang hubungannya, Pegawai Bank CIMB, Peguam dan Pemandu beliau.

Tiada apa yang aku nak tuliskan disini, cuma ingin menyampaikan ucapan Takziah dari aku yang tengah beraya sesi dua di Alor Setar, buat semua yang terkorban. Dan aku mengutuk sekeras-kerasnya kekejaman yang berlaku itu. Harap mendapat pembalasan yang setimpal, walaupun aku sendiri sakit hati dengan kejadian ini.

AL FATIHAH 



1 ulasan:

  1. Salam...
    Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas Allahyarham dan Allahyarhamah...

    Moga kita juga akan sentisa dilindungiNya dari sifat mazmumah...

    Datang kita dalam keadaan yang suci murni....pergi kita juga moga dalam keadaan terpelihara...InsyaAllah..



    Umie

    BalasPadam