Khamis, 25 November 2010

Kalau Dah Bukan Jodoh

Updated


Memang sah, kalau aku dengan muka tak malu, "Hidung tak mancung, pipi yang tersorong-sorong", nanti orang kata Gila talak, tak maulah aku, apa kelas. 


Bila mengadap bos pagi tadi, yang support aku, dan nasihatkan aku, aku pun terus lembut sikit marahnya.


Nasib baik ada "Mama" yang memahami...hukk..huk..huk


  
Salam,

Sekian lama tak update.

Pelik lihat tajuk posting kali ini. memang lah. Sebab, kalau dah dua kali masuk meminang, orang yang sama, kali pertama tahun 2005 Disember, tak jadi.

Terakhir sekali, 2010 Disember jugak, pun tak jadi.

Apalah nasib badan. Nyawa dan jiwa meronta-ronta, badannya masih disini.


3 ulasan:

  1. bebanyak bersabar...ada hikmahnye tu

    BalasPadam
  2. itulah yang sedang dalam kotak fikir ku dulu, kini dan selamanya

    BalasPadam
  3. Tuhan saja yang Maha Mengetahui.....

    Umie3A

    BalasPadam