Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tahun Baru 2010

As salam,

Dah lama saya tidak dapat menulis apa-apa di sini, walaupun sebenarnya banyak yang mahu saya tulis.

Cukup dulu sebagai penutup hari ini 31 Disember 2010, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010 yang akan disambut esok, moga semakin besar rahmat yang dilimpahkan buat kita semua.

Terima kasih kepada yang sering menjenguk ke sini, dan kepada sahabah lama yang ke temu di face book sering lah singgah, tinggalkanlah jejak korang semua.

Terima Kasih.

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum...
    lama x dgr kabar dr hang...hang dh jd org besar sekrg ni nohh...Apa pun selamat bertemu kembali...Selamat 2010

    BalasPadam
  2. Bang,

    Terima Kasih singgah. Aku tak jadi orang besar. Aku cuma orang kerdil di kalangan orang besaq.

    Hang kat mana kerja, kat Ganu ke?

    BalasPadam
  3. adi..selamat tahun baru. selamat beresolusi baru...resolusi lama dah penuh ka?

    BalasPadam