Selasa, 22 Mac 2011

Jangan Kaitkan Aku Dengan Daphne Iking


Salam,

Wah... baca surat kabaq minggu lepaih, ada isu Daphne Iking. Dan aku pun memang dah lama jugak minat dengan dia. Masa dia jadi Pengacara Explorace dulu.

Saja ja, posting nih aku tulih macam tue, bukan apa, ada isu, dia tengah sibuk di Mahkamah, pasal  darah O+ la, apa la....

Jadi kesimpulannya, tak da apa pun. Sebenaqnya aku punya darah jenis O+, bila belek-belek fail-fail lama yang dok simpan, terjumpa semula kad Pathlab yang mengesahkan aku punya darah jenis O+.

Moga beliau berbahagia di samping suami dan moga suaminya kini akan dapat membimbing Daphne hingga menjadi Muslimah yang akan menyumbang kearah kebaikan keseluruhan umat.

Insyaallah.

4 ulasan:

  1. wah bos, baik punya gambar diletak tu. hehehe...

    BalasPadam
  2. nyamuk suka gigit orang darah O ni..

    BalasPadam
  3. Diana,

    Sepanjang DPA dolu-dolu...jarang jugak nyamuk nak gigit saya masa di hutan...kata Ayah, darah saya beracun...;0

    BalasPadam