Selasa, 1 Mac 2011

Nasi Lemak Bungkus


Salam,

Saja nak kongsi. Pagi tadi salah seorang Anggota, hantar nasi lemak....

Anggota nie nak kongsikan kegembiraan, pasal rasa aku dah lima tahun dah di kahwin, dan baru-baru ni dia dah disahkan sedang mengandung sulong.

Aku tumpang gembira, sebab..."Dulu dia kat satu unit lain, rasanya sebabkan stress dengan Ketua Unit dia mungkin (ini cuma anggapan aku sahaja) jadi tak mengandung-mengandung. Hujung tahun 2010, kami buat rombakan sikit, buat Job Rotation, walaupun mulanya ramai yang tak setuju, pasang kabel bagai, akhirnya reda jugak.

Dan aku aku rasa faktor kesuburan Wanita dan lelaki sebenarnya terletak dekat perasaan kita. Lihat kat kampung-kampung...kurang stress, banyak anaknya...

Betul ke?

5 ulasan:

  1. sapa tu? mungkin betul juga... macam abang saya bakal timang cahaya mata setelah 10 tahun kawin..

    BalasPadam
  2. Ada la...mana boleh post terang-terang...hari tue dah makan nasik lemak sampai sengkak (kenyang melampau)lupa nak tanya?

    BalasPadam
  3. hehhe! saya tau... nak jawab boleh :D hehehe..
    Alhamdulillah...dapat juga dikurniakan anak yeh...

    BalasPadam
  4. Sab,

    Tak payah jawabkan. Biarlah rahsia..

    BalasPadam
  5. 5 tahun blajar skill baikk punyerrr..org kg dia takdo 7eleven..tu yg banyak anak tu..heheheh

    BalasPadam