Isnin, 14 Mac 2011

Yang Selalu Saya Baca

Salam,

Posting ni aku khaskan sengaja untuk kongsi blog-blog yang selalu aku jengah dan  lawat. Banyak dan berbagai genre, antaranya Kereta Mayat (logonya aku copy dari blog Kereta Mayat, minta izin),  membawa isu kontemporari berkaitan Agama.


Dan juga seronok menjengah Blog  Saudara Aidit , dekat sini boleh layan apa sebenarnya isu-isu MLM, kaedah-kaedah, ciri-ciri penipuan yang Group MLM buat untuk menipu kita. Selain dari blog Saudara Mazidul 999.

Dan kadang-kadang mejengah ke Tube Lawak, melayan video-video lawak. Sekali-sekala ke Telor Dibasuh, juga blog yang bahan-bahannya meringankan sikit kepala otak aku.

Dan selalu jugak ke blog, bincang pasal Kereta Proton, Funtustikodesign, blog yang banyak grafik dan artikel bercerita pasal Kereta Proton.

Ha, kalau ada sesiapa yang rasa nak baca dan nak tengok bagaimana diaorang  berfikir, atau nak belajar benda-benda baru bolehlah ikut link yang dah aku letakkan dalam posting ini.

Selamat membaca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan