Selasa, 14 Oktober 2008

Aidilfitri 2008

  1. HAri nie hari kedua aku naik semula ke pejabat. Sebenarnya sejak semalam Isnin (20 Oktober 08) lagi sebenarnya aku nak buat sikit catatan, tapi tak punya kesempatan.
  2. Semalam, hari sibuk aku, tambahan petang ke HUKM menziarah anak buah.
  3. Sepanjang aku bercuti kali ini ada beberapa perkara yang dah buat aku marah, geram, nak gelak pun ada, yang pertama aku tak dapat nak join kawan-kawan otai (kata Wan 500) reunion kat stadium Alor Setar Raya ketiga yang lalu. Seronok rasanya kalau dapat jumpa balik kawan-kawan yang dah lama sangat tak jumpa.
  4. Perkara keduanya pasal last day yang sepatutnya aku kat kampung, tak jadi pulak nak balik sebab hujan lebat melampau dan masik ke rumah. Khamis 16 Oktober aku dah stand by dah nak balik so aku boleh relax kat rumah di Putrajaya sekurang-kurangnya 3 hari, tapi tak sampai hati pulak aku nak tinggalkan Ayah, Mak bersusah payah nak bersihkan rumah sebab air dah masuk samapi ke ruang tamu rumah. Nasib juga hari tue adik dengan kakak aku ada petang tu sama-sama tolong apa yang patut.
  5. Alhamdulillah, akhirnya selamat aku dalam perjalanan selama lebih kurang 7 jam dari Alor Setar jam 11.30 pagi dari rumah dan sampai di Putrajaya jam 6 petang. Rasa lega sebab dah sampai ke rumah sendiri dan boleh buat banyak benda yang aku nak buat kat rumah.
  6. ALHAMDULLILAH

2 ulasan:

  1. kawan-kawan banyak dah berubah, dah improve dari segi kehidupan, macam hang la jugak. Tapi yang tak berubah tu sifat "remaja" kita. masih kekal.

    BalasPadam