Selasa, 20 Julai 2010

Nurul GERSANG di FB

Salam,

Hari ini dalam perjalanan ke pejabat aku dengar Hot FM. Pagi ini punya topik fasal Face Book. Jadi ramai yang telefon si Faizal, AG dan si Farah menyumpah-nyumpah, ada yang puji ada yang menyampah.

Aku sendiri baru tahun sudah, masuk akaun dalam FB. Dan kadang-kadang sangat, atau lebih tepat jarang-jarang aku login ke akaun. Update apatah lagi. 

Yang aku tak duga, pula bila baca suratkhabar pagi ini ada dua benda yang mengejutkan aku, ada budak yang tak dapat nak kesan dengan tepat jantan ke betina, guna FB untuk cari makan.

Ada sorang  brader kat Penang dah kena jerat, si Nurul Gersang, iklankan dalam FB siap dengan no. telefon, sapa yang nak tido dengan dia boleh call, siap letak gambar giur gitu..Si mamat nie, kena jerat dekat RM 400 untuk tido dengan Nurul nie, last sekali bila dia rasa tertipu, terus lapor Polis.

Itu satu kes, kes lain pulak, ada yang ambik jerat, dan jerat tengkuk sendiri, pergi percaya dengan rakan dalam FB konon ada barang sangkut di Kastam KLIA, tapi nak ambik kena bayar sekian-sekian amaun masukkan dalam akaun. 

Akhirnya bila semak kat Kastam rupanya dah terjerat...

Apalah nasibbb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan