Rabu, 4 November 2009

Hujung Tahun

Salam,

Lama jugak tak posting, rasanya dah dekat sebulan jugak. Banyak sebenaqnya benda nak tulih, tapi banyak la jugak dia punya halangan.

Mungkin dalam posting lain nanti aku nak tulis pasal psikologi kemanusiaan, anak-anak dan juga pasal perubahan (Tranformasi). Sedikit akademik bunyinya, tapi itu la yang aku tengah rasa sekarang.

Dalam masa sebulan selepas bercuti panjang Aidilfitri tahun ini, sejak baik dari demam Cacar Air, parut di muka masih lagi nampak jelas. Dah la tak hensem, tambah pulak dengan parut penuh muka.

Dan selepas itu jugak, perkembangan paling menarik yang aku rasa adalah Program 5 hari di Chorus Paradise dan juga 2 hari di Tiara Beach, Port Dickson.

Tapi yang paling mempengaruhi aku sekarang, Program di Chorus Paradise. Terima Kasih kepada Y.Bhg. KP yang sudi menamakan aku untuk Program tu, memang terasa bermakna betul.

Alhamdulillah, Syukur kepada Nya yang telah membuka hati KP aku, dan Alhamdulillah Syukur kerana aku dengan terang hati menerima pelajaran dan ilmu baru atas rahmat dari Dia jua.

Jumpa lagi.

2 ulasan: